miercuri, 8 iunie 2016

Circuit Guatemala & Honduras 2016

Am avut nevoie de foarte mult timp pentru a ma putea decide asupra destinatiei exotice unde sa imi petrec concediul. Nu tineam neaparat sa fie in iulie sau august cand la noi sunt temperaturile ridicate, ci putea fi si mai devreme, cand in alte zone exotice ale lumii, vremea este perfecta. Mi-am dorit o locatie exotica in care sa se simta influenta americana, dar si coloniala, motiv pentru care am ales un sejur in Guatemala, o tara despre care m-am informat foarte mult inainte sa ma decid.
Dupa un zbor foarte lung am aterizat pe aeroportul din Ciudad de Guatemala, o metropola moderna, cu foarte multe locuri de vizitat, in care nu am petrecut decat cateva zile, timp insuficient pentru a descoperi fiecare locatie asa cum trebuie. Guatemala dispune de multe comori, asa ca turul in care m-am inscris acoperea zeci de locuri importante din punct de vedere istoric care mi-au permis sa invat mai multe despre cultura acestei tari minunate.
Dupa ce am vizitat fosta capitala din urma cu sute de ani, Antigua, am facut plimbari cu barca pentru a explora oceanul si niste lagune incredibile, unde am facut cateva sute de fotografii. Ulterior am ajuns la cateva ferme, am vazut cum traiesc localnicii in zonele rurale si am vizitat alte cateva orase importane. Chiar daca am petrecut in Guatemala 14 zile, aceasta perioada nu mi s-a parut deloc suficienta pentru a explora tara, insa cred ca nici macar o luna intreaga nu ar fi de ajuns si este pacat, pentru ca te simti dezamagit sau te gandesti ca ai fi putut sa iti organizezi altfel timpul, incat sa includa mai multe obiective turistice.

Tot concediul a fost ireprosabil, totul a mers foarte bine, nu am semnalat nicio problema, insa acesta este unul din marile avantaje pentru care merita sa apelezi la o agentie de turism serioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu